Võta pop-up müügitelk ekspertide käest, kes on sellega üle 20 aasta tegelenud!
Vastupidava konstruktsiooniga päikesevarjud professionaalile ja nõudlikule kodukasutajale põhjamaises kliimas kasutamiseks.
Premium markiisid, mis on puldiga juhitavad, valgustega, vee-ja UV kindlad.
Markiis kaitseb rõdul või terrassil päikese, vihma ja tuule eest, olles samas ka kujunduselement.
Kui viilhall, kaarhall, angaar või PVC-hall on sinu otsingus, siis parima lahenduse lao- või tootmispinna laiendamiseks leiad meilt.
Peotelk on parimaks valikuks, kui vajad korraldatavale üritusele stabiilset, tugevat ja püsivat telgilahendust!
Kodu ja Aed kategooriast leiad praktilisi ja kaasaegseid tooteid oma koju, mida naabril tõenäoliselt veel ei ole.
Reklaamimaailmas on oluline, kuidas esitlete oma brändi ja kaubamärki, eriti messidel ja üritustel, kus teie sihtgrupp on käeulatuses.
Õigesti lahendatud brändikuvand haarab tähelepanu ning jääb inimestele meelde - täpselt see, mida turundaja soovib oma töös.
Kuidas luua silmapaistev kuvand lihtsate reklaamtoodetega ning sõnumitega? Vastus on iga ettevõtte puhul kindlasti varieeruv, aga vaatame mõned olulisemad asjad üle.
Kasuta reklaamtooteid, aga veendu enne trükki et sõnum oleks selge ja lihtsasti loetav. Kui eesmärk on tuua esile uus toode, siis pane rõhku tootele. Kui soovid uue ettevõtte turule tuua ja otsid kliente, siis pane rõhku ettevõtte kuvandile ning eristu teistest konkurentidest.
Visuaalid peaksid olema selged ja eristuma.
Kasuta erinevaid reklaamseinasid, bännereid, surfi- ja reklaamlippe ja valgusteid et tuua esile enda boksiala. Messid on üldjuhul kokku pakitud ja paljud alad väga sarnased - erine teistest ja loo teistsugune keskkond.
Loo istumisala kui võimalik, kus klient saab jalga puhata ning sinuga vestelda mõnusalt. Kõiki reklaamtooteid saad kasutada hiljem nt kontoris. Ära lase potentsiaalset klienti tühjade kätega ära - anna talle oma firma meene või mõni toode proovimiseks.
Meil on tootevalikus kott-toolid kui ka erinevad kokkupandavad lauad ja toolid, et luua praktiline istumisala.
Kindlasti ära unusta saada osalejate kontakte või kontaktinfot, et viia nende teekond ostuni. Lihtne viis on teha mänge või loose, kus osalejad jätavad oma info. Interaktiivsed tegevused jäevad inimestele paremini meelde ja kindlasti jääb ka teie ettevõtte paremini silma.
Messidel osalemine, tehnika ja inventar ei ole väike kulu. Kasutage seda efektiivselt oma brändi kasuks.